CRM
Müşteri İlişkileri Yönetimi

CRM ÇÖZÜMÜNÜZÜN BECERİLERİNE
YAKINDAN GÖZ ATIN

İLETİŞİMSEL CRM
Her gün e-postalar, telefon görüşmeleri, fakslar, mektuplar ve kısa mesajlar gibi iletişim araçları üzerinden gelen müşteri verileri ile sisteme sayısız bilgi akışı olur. Bu şekilde oluşan veriler ve dokümanlar, ERP üzerindeki entegrasyonlar sayesinde sistemde merkezi olarak saklanır.

Satış, servis ve pazarlama departmanlarından elde edilen geçmişler, ilgili kişiler, adresler, rakipler ile ilişkiler ve rakiplerin davranışları vb. hakkındaki ayrıntıları içeren bilgiler; stratejik ilişki yönetimi için kullanılabilir.

ANALİTİK CRM
CRM Modüldeki analitik işlevler, müşteri anketlerinin hem manuel olarak hem de elektronik sistemlerle desteklenerek yürütülmesine olanak sağlar. Böylece anket formlarının tamamı sistemde oluşturulabilir.

Alternatif cevaplama yolları ve farklı ağırlıklandırma ölçütleri tanımlamanın yanı sıra açık uçlu soru düzenlemek de mümkündür. Müşteri anketleri belirli katılımcılar için atanabilir, uygulanabilir ve değerlendirilebilir.

Cevapların analizi grafiksel olarak da görüntülenebilir. Böylelikle adres verileri ile bağlantı kurularak müşterilere ilişkin sonuçlar elde edilebilir. Satış fırsatlarının kampanyalar, projeler, teklifler, malzemeler veya rakipler ile ilişkili olması mümkündür.

Ayrıca seçilen arama ölçütleri temel alınarak gerçekleştirilen bir satış fırsatı analizi ile tanımlanmış ve bakımı yapılmış satış fırsatlarına yönelik farklı görünümler de sunulabilir.

ERP Müşteri İlişkileri Yönetimi modülündeki şikayet yönetimi, iyileştirme sürecine müşterilerin fikirlerini de dahil edebilmek amacıyla olumlu ve olumsuz tüm geribildirimleri ve önerileri toplar.

ERP Müşteri İlişkileri Yönetimi modülündeki geçmiş özelliği, ilgili müşterilerin veya irtibat kurulan ilgili kişilerin yer aldığı iletişim sürecinin tamamına yönelik bilgi verir.

Ayrıca “Aday Müşteri/Tedarikçi”, “Müşteri” veya “Tedarikçi” gibi cari tipleri oluşturulabilir; ilgili kişiye atanabilir ve cariler ile adaylık anından itibaren yapılan tüm işlemler takip edilebilir.

OPERASYONEL CRM
ERP Müşteri İlişkileri Yönetimi modülü, tekliften faturaya kadar satış zincirinin tamamındaki düzenleme ve denetleme çalışmalarını destekler.

Adres defterinin ve müşteri ana verilerinin entegrasyonu sayesinde, belgeler hızlı ve hatasız şekilde düzenlenebilir ve eksiksiz olarak takip edilebilir. ERP İletişim Çözümünün devreye sokulması ile elektronik iletişimin tamamı ilişki yönetimine aktarılabilir ve burada izlenebilir.

MOBİL BAĞLANTI
ERP Müşteri İlişkileri Yönetimi mobil uygulamasının akıllı telefonlar, tablet bilgisayarlar gibi mobil cihazlarda kullanılması, saha hizmetindeyken de ilgili verilerin oluşturulmasına ve bakımlarının yapılmasına olanak sağlar.

Müşteri İlişkileri Yönetimi konsolu, modüldeki önemli işlev alanlarına hızlı bir genel bakış sunar ve müşteri ilişkilerinin ve bu ilişkiler sonucunda elde edilecek tepkilerin daha şeffaf şekilde yönetilmesine olanak tanır.

Tüm iletişim geçmişinin bağımsız şekilde görüntülenebilmesi, saha hizmetindeki bir çalışanın günlük işlerini son derece kolaylaştıran bir avantajdır.

İLETİŞİM ÇÖZÜMÜ
ERP ILE İLETİŞİM ERP CLB (Collaborator) – İletişim Çözümü ile şirket içinde ve dışında elektronik veri alışverişi sağlanır, kişisel veya genel terminler ve tüm görevler yönetilebilir.

BAĞLI E -POSTA İSTEMCİSİ Entegre e-posta istemcisi ile e-postalar gönderilebilir ve alınabilir. Ayrıca birden çok e-Posta hesabının eşzamanlı olarak yönetilmesi de mümkündür.

Adres defterinde oluşturulan tüm kişi bilgilerine kolay erişilebilir. Bu kişiler ile e-posta gönderimi, telefon veya faks entegrasyonu yoluyla iletişim kurulabilir.

EKSİKSİZ HİZMET İÇİN ENTEGRASYON
ERP Müşteri İlişkileri Yönetimi modülü şirketlere müşterileri, tedarikçileri ve aday müşterileri/tedarikçileri ile ilgili daha iyi tahminlerde bulunma ve Müşteri İlişkileri Yönetimi modülü etkinliklerini ilgili kişilere göre özel olarak düzenleme olanağı sunar.

ERP Müşteri İlişkileri Yönetimi modülünün bağımsız bir çözüm olarak kullanılabilmesi de mümkündür ancak Müşteri İlişkileri Yönetimi modülünün ERP genel sistemine eksiksiz şekilde entegre edilmesi, kullanıcılara çok daha büyük avantajlar sağlar.

Bu bağlamda veriler merkezi olarak yönetilir ve Pazarlama, Çağrı Merkezi, Satış ve Servis departmanları arasında, birbirleriyle uyumlu ve entegre bir çalışmanın gerçekleştirilmesine katkıda bulunulur.

ŞİRKETLER ÇİZELGESİ
Takvim görünümü, ilgili kullanıcıya ait kişisel bir görünüm olarak veya şirket geneline yönelik bir genel bakış biçiminde görüntülenebilir. Görüntülenecek dönem bireysel olarak seçilebilir.

Kaynaklar (firma araçları, mekan kullanılabilirliği vb.) veya çalışan grupları (departmanlar, ekipler vb.) gibi çeşitli görüntüleme filtreleri kullanılarak interaktif takvim içinde istenen arama yapılabilir ve takvim istenildiği şekilde görüntülenebilir.

Yeni etkinliklerin oluşturulması manuel veya entegre süreçler ile otomatik olarak gerçekleştirilebilir.

 

İşletmeler CRM programı oluştururken; kurumun temel ihtiyaçlarını karşılayacak, hem operasyonel süreçleri kolay takip edecek hem de analitik beklentileri karşılayacak şekilde hareket etmelidirler.

İhtiyaçları doğru tespit edebilecek; gerek kurulum aşamasında, gerekse kurulum sonrası profesyonel hizmet verebilecek tecrübeli ve uzman danışmanları ile esnek ve çözüm odaklı bir yazılım şirketi ile yola çıkmak; çok daha kısa sürede çözüme ulaşmayı sağlar.

CRM çözümleri, esnek ve ihtiyaca yönelik çözüm üreten yapısıyla müşterileriniz ile en etkili iletişimi kurabilmeniz adına sizi satış öncesi ve sonrası tüm süreçlerde kapsamlı iş uygulamalarıyla buluşturur.

GÖREV VE ETKİNLİK YÖNETİCİSİ
ERP İletişim Çözümü modülündeki görev ve etkinlik yöneticisi, görevlerin oluşturulmasına ve yönetilmesine yönelik kapsamlı işlevler sunar.

Kullanıcı tarafından tanımlanabilen görev ve etkinlik tipleri (Örn. müşteri yerinde toplantı, şirket içi faaliyet) kullanılabilir.

Burada görevlere veya etkinliklerde farklı statüler atanabilir ve bu atamalar bir e-posta bildirimi aracılığıyla ilgili kullanıcıya iletilir.

COLLABORATOR İŞLEVLERİ İÇİN KONSOL
Tüm ERP sisteminden elde edilen, ilgili şirkete özel nitelikteki önemli listelerin ve rakamların tamamı konsolda görüntülenebilir.

Ayrıca işler, beklemedeki görevler ve istenen göstergeler (harici kaynaklar dahil), kullanıcıya özel bir özet görünüm olarak bir araya getirilebilir.

CRM ÇÖZÜMÜNÜZÜN MODÜLLERİ VE
ENTEGRASYONLARI İLE
NELER YAPABİLİRSİNİZ?

CRM - SM (Satış Pazarlama)
Sunduğu detaylı satış, pazarlama ve servis analiz ve raporları sayesinde işletmenizin performansını net bir biçimde ölçebilirsiniz.

Müşterilerinizin pazarlama, satış ve servis etkinlikleri tek bir açıdan değil her açıdan değerlendirilerek yapılması gereken değişiklikler kolaylıkla görebilir, hızlı kararlar alarak uygulamaya koyabilirsiniz.

CRM-SG (Servis ve Garanti)
Sunduğu detaylı satış, pazarlama ve servis analiz ve raporları sayesinde işletmenizin performansını net bir biçimde ölçebilirsiniz.

Her türlü müşteri talep ve şikayetini gerçek zamanlı ve çok yönlü olarak yönetebilir, müşterilerinizin memnuniyetini yükseltebilirsiniz.

Müşterilerinizin servis ve destek taleplerini kabul etme, izleme, yönlendirme ve çözümleme aşamalarında servis ve destek uzmanlarına güvenilir ve etkin bir çözüm sunan CRM-SG ile müşteri aramalarını ve başvurularını sistemli bir biçimde kayıt ve takip edilebilirsiniz.

Cevap süresini hızlandırarak ilk aramada çözüm sunma imkânını artırarak destek sürecinizi geliştirebilirsiniz.

CRM FIRSAT YÖNETİMİ MODÜLÜ
Potansiyel ve mevcut müşterileriniz ile ilgili fırsatların takibini ve teklifler, belgeler ve süreçlere ait tüm faaliyetlerin takibini sağlar. Bu bilgiler sayesinde satış ekiplerinizin fırsata özel ayak izlerine ulaşarak, 360 derece müşteri görünürlüğü sunar.

Fırsat yönetimini tüm parametrelerle derinlemesine analiz etmek için iş zekâsı entegrasyonu ile daha kapsamlı veriler elde edebilirsiniz.

CRM KAMPANYA YÖNETİMİ MODÜLÜ
Potansiyel ve mevcut müşterilerinizi kanal, ürün, bölge ve sektör bazında sınıflandırabilir, müşteri ya da müşteri grubuna göre özel kampanyalar düzenleyerek, KVKK (Kişisel Verilerin Korunma Kanunu) kapsamında müşterilerinizin veya müşteri adaylarınızın iletişim tercihine göre toplu mail veya toplu SMS gönderimi sağlayabilir, ayrıca detaylı raporlarla analiz edebilirsiniz.

CRM SATIŞ SÜREÇ YÖNETİMİ MODÜLÜ
İşletmenize ait tekliflere, siparişlere, fırsatlara, aynı zamanda geçmişte yapılan tüm aksiyonlara anında erişebilir; bir satış sürecini baştan sona tüm basamaklarıyla sistem üzerinde modelleyerek iş takibini kolaylaştırabilir ve süreçlerin tamamına hâkim olabilirsiniz.

SATIŞ SÜREÇ YÖNETİMİ
Satış sürecine ait aktivitelerinizi planlayarak görev, randevu, arama, e-posta gibi aktivite tiplerini takip edebilirsiniz. Yapılan her aktiviteyi CRM kayıtlarınızla eşleştirerek aday, müşteri ya da mevcut müşterilerinize yapılan tüm aktiviteleri detaylı olarak analiz ederek aktivite planlarını değiştirebilirsiniz.

CRM KONTAK YÖNETİMİ MODÜLÜ
Kullanıcıların iş ile alakalı iletişim kurduğu kişi ve kurumlarla eşleştirmelerini yaparak tüm iletişim sürecini takip etmelerini sağlayabilir, bilgi servisi entegrasyonu ile iletişim kanalları ve bilgilendirmelerin sıklık ve içeriklerini yönetebilirsiniz.

CRM YARDIM MASASI MODÜLÜ
Çalışanlarınızın hızlı biçimde müşteri destek hesapları vb. bilgilere ulaşmalarını, problem kaydı oluşturarak soru ve problemleri cevaplamalarını sağlayıp müşteri memnuniyetini ve hizmet kalitesini artırabilirsiniz. Detaylı raporlamalar ile çalışanlarınızın hizmet performansını ve yoğun saatlerini gerçek zamanlı olarak takip edebilirsiniz.

Ayrıca farklı müşteri gruplarına farklı öncelikler tanımlayabilir, sıkça sorulan sorulara ve bilgi kaynağına erişim sağlayarak destek taleplerini azaltabilirsiniz.

CRM İŞ AKIŞI YÖNETİMİ
Sistemin içinde bulunan her bir modül ve gerçekleştirdiğiniz her bir operasyon tipi için, sisteme veri girişini, yönlendirmesini, onayını, işin gerçekleştirilmesini ve kontrolünü aşama aşama birbirini takip eden bütünleşik süreçler olarak planlayabilir ve birbirinden bağımsız iş akış zincirleri oluşturabilirsiniz.

Aynı zamanda tanımlanan tüm bu iş süreçleri üzerinde yetki denetimi gerçekleştirebilir, iş adımlarınızı otomatik hale getirebilirsiniz.

CRM RAKİP ANALİZ YÖNETİMİ MODÜLÜ
Satış ve pazarlama operasyonlarınız için rakip bilgilerini sisteme kaydedebilir, oluşan veri havuzu içerisinde bölge, tarih ve fiyata göre detaylı raporlar alarak, gerektiğinde ilgili müşterilere özel kampanyalar gerçekleştirebilirsiniz.

CRM SLA YÖNETİMİ MODÜLÜ
Esnek yapısı sayesinde sisteminiz içerisinde SLA matrisinizi tanımlayabilirsiniz. Müşterilerinizin başvurularını elektronik ortamda kaydederek süreci sistemli bir biçimde takip edebilir; servis ve destek taleplerini, kabul, yönlendirme ve çözümleme aşamalarını güvenilir ve etkin yönetebilirsiniz.

CRM MOBİL UYGULAMASI

Saha ekiplerinden yönetim kademesine kadar saha, satış, sevk ve lojistik sipariş süreçlerine ve buna dayalı raporlamalara anlık olarak erişim sağlayan uygulamalarla tüm ekiplerinizi ve bütüncül olarak işletmenizi her yerden anlık yönetebilirsiniz.

Tüm bu işlemlerden konum ve arama bilgisi alarak faaliyet gerçekleştirebilirsiniz.

CRM MÜŞTERİ ADAY YÖNETİMİ MODÜLÜ
Aday firmaların, aynı zamanda firma olarak gelmeyen kişilerin kaydı ile geçmiş eylemlerini detaylı inceleyebilirsiniz. Randevu, arama, fırsat, e-posta gibi eylemlerin tümünü oluşturabilir ve izleyebilirsiniz.

CRM MÜŞTERİ YÖNETİMİ MODÜLÜ
Mevcut müşterilerinizle randevu, arama, fırsat, e-posta gibi eylemlerin tümünü oluşturabilir ve izleyebilirsiniz.

CRM SÖZLEŞME YÖNETİMİ MODÜLÜ
Gerçekleştirilen faaliyetlerin sonucunda göndermiş olduğunuz teklifin olumlu sonuçlanması halinde tarafların imzalaması için sözleşme hazırlayabilirsiniz. Sözleşmeye bağlı olarak gerçekleşen bütün faaliyetlerinizi, sözleşme yönetimi ekranından görebilir ve raporlayabilirsiniz.

OUTLOOK ENTEGRASYONU
Müşterinizden gelen mailleri açtığınız zaman aynı ekranda müşterinize yapmış olduğunuz fırsat, faaliyet, faaliyet planı ve tekliflerinizin bilgilerine ulaşabilirsiniz. Aynı zamanda firmada irtibatta olduğunuz kişilerin listesine ulaşabilirsiniz.

GOOGLE CALENDAR ENTEGRASYONU
CRM’ de oluşturduğunuz faaliyetlerinizi aynı zamanda Google Calendar’dan da ulaşabilirsiniz.

TOPLU MAİL VE SMS ENTEGRASYONU
Düzenlemiş olduğunuz Kampanya, Duyuru ve Anketleriniz için çalışmış olduğunuz toplu mail programları ile entegrasyonlarınızı yapıyor ve gönderilen maillerin kaç defa açıldığını, mail içindeki linke tıklayıp tıklamadıklarının bilgisini CRM üzerinden alıyor ve raporlamasını yapabiliyorsunuz.

DOKÜMANLAR
Firma içerisinde paylaşmak istediğiniz dokümanları oluşturabilir ve duyuruları gerçekleştirebilirsiniz.

CALL CENTER ENTEGRASYONU
Müşterinizden gelen aramalarda, hangi firmadan kimin aradığını görebilir ve çağrıyı kabul ettikten sonra daha önce yapılan görüşmeleri okuyabilirsiniz. Görüşme sırasında anlık notlarınızı alabilirsiniz.

Görüşme bittikten sonra ses kaydını dinleyebilir ve görüşme süresini faaliyet ile ilişkilendirerek performans değerlendirmesini yapabilirsiniz.

ARAÇ TAKİP ENTEGRASYONU
Firmanızın araçlarında bulunan araç takip sistemleri ile entegrasyon kurarak araçlarınızın nerede olduğunu anlık olarak CRM üzerinden ulaşıp satışçıların gerçekleştirdiği yakıt/faaliyet bilgilerini raporlayabilirsiniz.

WHATSAPP ENTEGRASYONU
Whatsapp Business hesabınızla açtığınız hesaplarınız üzerinden müşteri ve müşteri adaylarınız ile yapacağınız görüşme sırasında CRM’den o müşteri/müşteri adayınıza daha önce sunulmuş fırsat, faaliyet, faaliyet planı ve teklifleri görebilirsiniz.

CRM DASHBOARD VE RAPOR YÖNETİMİ
Özelleştirilebilen dashboard özelliği ile fırsatlarınızı, satışlarınızı, faaliyetlerinizi tek ekran üzerinden grafikler ile izleyebilirsiniz.

CRM ile ihtiyacınıza uygun raporları hızlı bir şekilde oluşturabilir, PDF ve XLSX dosyası olarak dışarı aktarabilirsiniz.

CRM SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ
Sosyal medya hesaplarınızı bir arada görüntüleyebilir ve yönetebilirsiniz. Anahtar kelime takibi sayesinde sosyal medyada firmanız hakkında yazılan tüm içerikleri tek ekranda filtreleyebilir ve CRM ekranlarından çıkmadan cevaplayarak mesaj gönderebilirsiniz.


Sizin CRM çözümünüz, size özeldir. İhtiyaçlarınız doğrultusunda, esnek yapısı sayesinde geliştirilerek özelleştirilebilir ve böylece iş süreçlerinize uyum sağlar.

Örneğin CRM çözümünüzde satış veya satış sonrası farklı müşteri profillerine göre farklı süreçler tanımlayabilir, personellerinizin bu süreçlere göre hareket etmelerini sağlayabilirsiniz.

Potansiyel müşterileriniz için satış fırsatları tanımlayabilir, bu fırsatlarda satış cirosu ve olasılığı gibi bilgileri de tanımlatabilir ve gelecek satış hedeflerinizi (forecast) bu verilere göre yorumlayabilirsiniz.

Fırsatlar veya potansiyeller üzerinden görevler oluşturarak Görev Takip Sistemi ile entegrasyon sağlayabilir; tüm görevler ve fırsatlar için yapılacak işlemleri, alınan randevuları Ajanda entegrasyonu ile ajanda üzerinde gösterebilir ve görüşme notlarını hem potansiyel hem de cari hesap kartı üzerinden takip edebilirsiniz.

Teklif Yönetim Entegrasyonu sayesinde potansiyel müşterilerinize teklifler oluşturabilir, teklif geçerlilik tarihlerini, ödeme şartlarını belirleyebilir ve bu teklifleri fırsatlar ile eşleştirebilirsiniz.

Müşteri İlişkileri Yönetimi analiz raporları ile belirli bir tarih aralığı için satış elemanı bazında yeni müşteri, fırsat, görüşme, verilen teklif, kabul edilen ve satışa dönen teklif rakamları görsel olarak görüntüleyebilirsiniz.

CRM sisteminizin e-posta istemcisi, adres defteri, görev yöneticisi, termin planlama aracı ve kısa mesaj sistemini kapsayan iletişim çözümünün, genel sisteme bütünüyle entegre yapısı ve diğer işlev alanlarıyla birlikte çalışabilme özelliği sayesinde her an avantaj elde edebilirsiniz.