İK MODÜLÜ

KARİYER VE YETENEK YÖNETİMİ

Kariyer ve Yetenek Yönetimi Modülü işletmelerde çalışanların yetenek ve kariyerlerini, organizasyonel gelişim ve çalışanların kariyer gelişimi odaklı yönetebilmesi için entegre bir çözüm sunar.

Performans ve potansiyel ölçümünden beslenen matris yapısıyla çalışanın organizasyonda şimdi ve gelecekteki konumunu belirleyerek kariyer ve yedekleme planları yapar.

Ayrıca kritik görev yönetimi ve her görev için üretebilen kariyer haritasıyla çalışan- işveren- İK arasında şeffaf bir kariyer ve yetenek yönetimi aracı sunar.

Kariyer ve Yetenek Yönetimi Modülünün Başlıca Yetenekleri;
● İş ailelerinin tanımlanması
● Çalışanların görev ve yetkinliklerinin belirlenmesi
● Personel ile görev kıyaslama
● Kariyer yolu ve alternatif yolların belirlenmesi
● Kariyer yollarına ait fonksiyonların belirlenmesi
● Personel kariyer haritası oluşturma
● Personeli gelişim planı oluşturma
● Kritik görev, kilit personel, görev, aday yönetimi
● Terfi ve transfer yönetimi


SOSYAL(İDARİ) İŞLER YÖNETİMİ
Sosyal (İdari) İşler Yönetimi Modülü, insan kaynakları fonksiyonu altında gerçekleşen ve insan kaynakları departmanının iç müşterisi olan çalışanlara temas ettiği tüm süreçlerde kapsamlı ve yalın bir yönetim aracı sunar. Böylece zaman ve maliyet analizleri yaparak verimlilik ve tasarrufa yönelik kararlar vermenize yardımcı olur.

Sosyal (İdari) İşler Yönetimi Modülünün Başlıca Yetenekleri;
● Zimmet yönetimi
● Toplantı yönetimi
● Evrak yönetimi ile güncel verilere ulaşım
● Malzeme dağıtımı
● Öneri yönetimi
● Fazla mesai talep ve takibi
● Ulaşım hizmetleri
● Şirkete özel onay zincirleri oluşturma
● Mail veya SMS ile bilgilendirme
● Otomatik mesaj gönderme,
● Süreli işlere yönelik otomatik bilgilendirme
● Kağıtsız form yönetimi

İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ
İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetimi Modülü görev bazlı Kişisel Koruyucu Ekipman sistematik atanması ve takibini yapmanızı sağlamanın yanında; işletme içinde gerçekleşen tüm iş sağlığı ve güvenliği verileri ve faaliyetlerini kaydetmenizi ve yönetmenizi sağlar. Entegratör programlarla bütünleşik çalışarak yasal gereklilikleri de yerine getirmenizi destekler.

İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetimi Modülünün Başlıca Yetenekleri;
● Yıllık çalışma ve faaliyet planı
● Çalışma izni gerektiren işlerin takibi
● Risk tanımlanması ve değerlendirmesi
● Düzeltici ve Önleyici Faaliyet (DÖF) Sistemi
● İş yeri olay takip sistemi
● Özelleştirilebilir uyarı ve bilgilendirme sistemi

İŞ DEĞERLEME VE ÜCRET YÖNETİMİ
İş Değerleme ve Ücret Yönetimi Modülü, iş tanımlamalarınızın öncelik ve gereklilik düzeylerini belirleyerek mevcut işler arasındaki değer farklılıklarını karşılaştırıp ücret politikalarını belirlemenize ve daha adil, verimli bir ücret yönetimi yapmanıza yardımcı olur.

İş Değerleme ve Ücret Yönetimi Modülü ile planlama, iş analizi, iş değerlemesi ve değerleme sonuçlarının düzenlenmesi gibi süreçleri yönetebilirsiniz.

İş Değerleme ve Ücret Yönetimi Modülünün Başlıca Yetenekleri;
● İşletmeye özgü ve tutarlı bir ücret politikası izlenmesi
● Adil ve dengeli bir ücret yapısının oluşturulması
● Etkin bir ücret kontrol aracının ortaya konması
● Verimlilik artışı sağlanması
● Faktör hesaplamalarıyla işe objektiflik kazandırılması
● Ücret giderlerinin kontrolünün kolaylaşması
● İç ve dış kıyaslama metodu ile iş değerleme
● Holding ve çok uluslu şirketlere uygun ücret modelleme
● Tek merkezden ücret modellerinin ayrı ayrı ve konsolide yönetimi
● Farklı ücret artış senaryolarının grafiksel karşılaştırması
● Esnek rapor tasarımı ile özelleştirilmiş raporlar
● Güçlü ve esnek entegrasyon yapısı

ALT İŞVEREN YÖNETİMİ
Alt İşveren Yönetimi Modülü ile dış kaynaklı hizmetlerinizi, işletmenizi ilgilendiren özlük, ücret, hizmet, fazla mesai, yol, yemek, iş kıyafeti, zimmet, izin, ihbar ve kıdem tazminatı, işe giriş ve çıkış, vergi ve SGK gibi ödemelerin yasal çerçevede takibi gibi başlıkları yöneterek dış kaynak maliyetlerinizi azaltabilirsiniz.

Alt işveren yönetimi modülünün başlıca yetenekleri;
● Taşeron firma bünyesinde çalışan personelin takibi
● Taşeron firmalardan alınan hizmetin takibi
● Şirketlere ödenecek hak edişlerin yönetimi

İK SELF SERVİS YÖNETİMİ
Self Servis Yönetimi Modülüyle çalışanların özlük, bordro, eğitim, performans kariyer vb. insan kaynakları süreçlerinde bilgi alma ve güncelleme, doküman erişimi ve bu fonksiyonların talep yönetimini yapmalarını sağlayabilirsiniz. İnsan kaynakları profesyonellerinin katma değer üretecek insan kaynakları uygulamalarına odaklanabilmeleri için gereken zamanı kazandırır.

Çalışanlarınızın web ve mobil platformlarda doküman ekleme, konum ekleme ve paylaşma gibi fonksiyonlarla tüm İK süreçlerine her zaman ve her yerde erişmelerini sağlar.

Self Servis Yönetimi Modülünün Başlıca Yetenekleri:
● Çalışma belgesi, bordro, yıllık izin durumu, eğitim durumu vb. bilgi ve dokümanlara erişim
● Tüm modüller için talep yönetimi
● Geçmiş performans, eğitim organizasyonel hareket sonuçlarına erişim
● Doküman ekleyerek bilgi güncelleme
● Kişisel dashboard ile hazır raporlar
● Kurumsal ve iç iletişim haber akışı
● Bireysel ve ekip takvimi yönetimi

Özlük Sicil Yönetimi nasıl olmalıdır?

İnsan Kaynakları çözümleri sayesinde, ulaşılması kolay ve yüksek güvenlik gerektiren tüm bilgiler kontrol altında olmaktadır. Mevcut iş gücünün etkin yönetimi için tüm özlük bilgileri takip altına alınarak, planlamaya destek sağlanmaktadır. Program sayesinde; personel/organizasyon ilişkilendirme, personelin yetkinlik ve yeterlilik bilgileri, eğitim ve öğrenim bilgileri, personelin kariyer değişimi, performans sonuçları, personelin özlük hakları, tek sicil numarası ile çoklu iş yeri takibi, stajyer özlük ve istihdam bilgileri, tüm modüller ile entegrasyon ve ayrıntılı raporlama gibi süreçler yönetilmektedir.

İzin Yönetimi nasıl olmalıdır?

İnsan Kaynakları çözümündeki izin yönetimi ve onay süreçleri, her türlü izin tiplerini belirleyip takip ederek, daha etkin planlama ve zaman yönetimine imkan sunmaktadır. Bu süreçte; elektronik ortamda izin talep ve onay süreci, izin uygulamalarının bordro ile ilişkilendirilmesi, otomatik yıllık izin hak edişleri, elektronik ortamda onay zinciri, sms veya mail yolu ile bilgilendirme; izin türlerine göre diğer modüller ile ilişkilendirme, telafi izin ve telafi çalışma yöntemlerini oluşturma, yasal ve idari raporların üretilmesi ve pdks sistemi ile ilişkilendirme ve puantaja aktarım imkanları yer almaktadır.

?

İdari İşler Yönetimi nasıl olmalıdır?

İşletmenizde bulunan personele dair tüm idari ve sosyal işlemleri, tek bir modülde yönetmenizi sağlayarak, zamandan ve maliyetten tasarruf etmenizi sağlayacaktır. Bu süreçte zimmet yönetimi, toplantı yönetimi, ödül ve ceza yönetimi, iş sağlığı ve iş güvenliği, evrak yönetimi ile güncel verilere ulaşım, malzeme dağıtımı, öneri yönetimi, fazla mesai talep ve takibi ile ulaşım hizmetleri yer almaktadır.

Performans Yönetim Sistemi nasıl olmalıdır?

Performans Yönetim sistemi sayesinde, çalışanların performanslarının ortak ilkeler çerçevesinde objektif olarak yönetilmesi ve verimliliğin artırılmasını sağlamaktadır. Bu süreçte, 360 derece yetkinlik değerlendirme, kriter ve değerlendirici ağırlıklandırma, değerlendirme ve kriter zinciri oluşturma, değerlendirici hatalarının tespiti, tekrar değerlendirme veya normalizasyon, performans sonuçları analizi, değerlendirme sonuçlarına göre eğitim önerme, elektronik ortamda değerlendirme, zengin kriter havuzu, esnek şirkete özgü değerlendirme yöntemi ve kurumsal performans yönetimi ile ilişkilendirme gibi alt başlıklar bulunmaktadır.

?